آموزش تهیه دلمه مرغ با پنیر: راهنمایی لذت بخش و ساده به مرحله

  • توسط: admin


دلمه مرغ با پنیر یک غذای بسیار خوشمزه و محبوب است که می‌تواند به عنوان یک پیش غذا یا یک وعده غذای اصلی سرو شود. این غذا به صورت فوق‌العاده سریع و آسان تهیه می‌شود و برای کودکان نیز مناسب است. با استفاده از گوشت و تخم مرغ، پنیر چدار، هویج و آرد به راحتی می‌توانید این دلمه را درست کنید.

گوشت مرغ را خرد کرده و مزه دار کرده، سپس هویج‌ها را نگینی ریز می‌کنید و روی مرغ‌های کوبیده می‌ریزید و با پنیر چدار آن‌ها را رول می‌کنید. سپس رول‌ها را در تخم مرغ و آرد غلتانده و سرخ می‌کنید تا طلایی و شکیل شوند.

این دلمه مرغ با پنیر را می‌توانید با سبزیجات بخارپز و سس‌های مختلف تزیین و سرو کنید. با دنبال کردن این مراحل، می‌توانید یک غذای خوشمزه و سالم را در خانه خود تهیه کنید و لذت ببرید.

یکی از غذاهای لذیذ که هم می‌تواند به عنوان پیش غذا و هم غذای اصلی درست شود دلمه مرغ با پنیر است. این غذا برای کودکان هم می‌تواند یک گزینه بسیار عالی باشد و برای مادر خانواده هم همینطور چون بسیار سریع و راحت درست می‌شود.در این قسمت از آدرینبلاگ با طرز تهیه دلمه مرغ با پنیر همراه ما باشید.مواد لازم جهت تهیه دلمه مرغ با پنیر:گوشت مرغ۱ کیلوگرمتخم مرغ۱ عددکره۵۰ گرمپنیر چدار۲۰۰ گرمهویج ۴ عددآرد سفید۱ لیوانروغن، نمک و فلفلبه میزان لازممراحل تهیه دلمه مرغ با پنیردر ادامه با مراحل تهیه مرحله به مرحله دلمه مرغ با پنیر همراه شما خواهیم بود.مرحله اول: کوبیدن گوشت مرغگوشت مرغ را روی یک تخته قرار دهید و با یک بیفتک کوب آن را بکوبید تا باز شود. دقت کنید تا جایی بکوبید که گوشت خیلی نازک شود. بهتر است از سینه مرغ استفاده کنید اما اگر از ران مرغ هم استفاده کردید می‌توانید استخوان آن را خارج کنید و بعد آن را بکوبید.مرحله دوم: مزه دار کردن مرغروی مرغ‌های نازک شده کمی نمک، فلفل و کره بمالید و اجازه دهید تا مزه دار شود. مرحله سوم: پختن هویجدر این مرحله هویج‌ها را به شکل نگینی ریز خرد کرده و می‌گذاریم تا بپزد. بعد از آنکه از حرارت افتاد کمی از آن را روی یکی از مرغ‌های نازک شده می‌ریزیم.بیشتر بخوانید: طرز تهیه فینگرفود جیب تاجر مرغمرحله چهارم: اضافه کردن پنیر و رول کردنسپس کمی از پنیر چدار را روی هویج ها می ریزیم و شروع به رول کردن مرغ می کنیم. دقت کنید که رول کردن طوری باید باشد که مواد از درون آن بیرون نزد و شبیه دلمه کاملا بسته باشد.مرحله پنجم: سرخ کردن رول‌هادر ظرفی جداگانه یک تخم مرغ را می‌شکنیم و آرد را هم اضافه می‌کنیم و خوب هم می‌زنیم تا یکدست شود. سپس کمی از پنیر چدار رنده شده را به مخلوط تخم‌مرغ و آرد اضافه کنید.تابه را با روغن روی حرارت می‌گذاریم تا داغ شود. سپس رول‌ها را در مخلوط آرد وتخم مرغ غلتانده و درون روغن سرخ می‌کنیم. برای تمام مرغ‌های رول شده باید این مرحله تکرار شود. مرغ‌ها باید کاملا سرخ شوند. دلمه مرغ شما آماده است. نوش جان!دلمه مرغ با پنیر را می‌توانید با انواع سبزیجات بخارپز و سس‌های کلاسیک تزئین و میل کنید.بیشتر بخوانید: طرز تهیه فتوچینی با مرغ به روش ایتالیاییدر این قسمت از مجله آشپزی آدرینبا طرز تهیه دلمه مرغ با پنیر همراه شما بودیم. اگر این غذای لذیذ را در خانه درست کردید از تجربه آشپزی خودتان برای ما بگویید.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید