آرامشی میانی سرشار از انواع روایح میوه برای دختران شیک و زیبا

  • توسط: admin


بوی خوش یک میوه‌ تازه، حس سرزندگی و نشاط را به انسان منتقل می‌کند و عطرهای میوه‌ای نیز با تقلید از همین رایحه، تجربه‌ای دلپذیر را برای استفاده‌کنندگان به ارمغان می‌آورند. خرید یک عطر میوه‌ای به عنوان هدیه به خصوص در روز دختر می‌تواند بسیار دلنشین باشد. در این مقاله از مجله‌ اکالا به معرفی ۹ عطر با رایحه میوه برای دختر خانم‌های خوش سلیقه در روز دختر می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی بهترین عطرهای زنانه با رایحه میوه

در ادامه، شما را با ۹ مورد از بهترین عطرهای میوه‌ای برای بانوان آشنا می‌کنیم.

زرجف اربا پورا (Xerjoff Erba Pura)

زرجف اربا پورا، عطری ایتالیایی با رایحه‌ای میوه‌ای و یونیسکس است که شما را به دل طبیعت و باغ میوه می‌برد. این عطر با رایحه مرکباتی آبدار همچون ترنج، پرتقال و لیموترش آغاز می‌شود و حس سرزندگی و نشاط را به شما هدیه می‌دهد.

پس از مدتی، رایحه‌های میوه‌ای متنوع‌تری به این ترکیب اضافه شده و در نهایت، ترکیب دلنشین مشک، کهربا و وانیل، گرمایی ملایم و ماندگاری دلپذیری به عطر می‌بخشد.

دولچه گابانا کیو (Dolce & Gabbana Q)

عطر زنانه دولچه گابانا کیو (کویین) با ترکیب بی‌نظیر نت‌های میوه‌ای و گلی، به یکی از محبوب‌ترین عطرهای میوه‌ای سال ۲۰۲۴ تبدیل شده است. این عطر با ترکیبی دل‌انگیز از لیموترش، یاس، پرتقال خونی، گل آفتاب‌پرست، گیلاس، مشک و سدر، رایحه‌ای فریبنده و ماندگار از گل‌ها و میوه‌های تازه را برای شما به ارمغان می‌آورد. اگر به دنبال عطر میوه‌ای ملایم و مناسب فصل بهار هستید، این عطر یک گزینه عالی برای شماست.

ویکتوریا سکرت بامبشل (Victoria’s Secret Bombshell)

یکی دیگر از محبوب‌ترین برندهایی که عطرهای میوه‌ای باکیفیت تولید می‌کند، ویکتوریا سکرت است. عطر بامبشل ویکتوریا سکرت که در سال ۲۰۱۰ به بازار عرضه شد، به عنوان یکی از بهترین عطرها با رایحه میوه‌ شناخته می‌شود. این عطر با رایحه‌ای دلنشین و دخترانه، ترکیبی بی‌نظیر از نت‌های میوه‌ای و گلی است.

میوه‌هایی همچون پرتقال، گریپ فروت، توت فرنگی و آناناس در کنار گل‌هایی مانند یاس، گل صدتومانی و ارکیده، رایحه‌ای شیرین و جذاب را خلق کرده‌اند. طبع خنک این عطر، آن را به انتخابی ایده‌آل برای استفاده در روزهای گرم تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: عطرهای ارزان‌قیمتی که بوی عطرهای مشهور و گران‌قیمت را می‌دهند

دولچه گابانا ال ایمپرتریس (Dolce Gabbana L’Imperatrice)

عطر دولچه گابانا ال ایمپرتریس با ترکیبی از نت‌های میوه‌ای و گلی، بدون اغراق یکی از بهترین عطرهای میوه‌ای در جهان است. با اولین پاف از این عطر، رایحه‌ فلفل صورتی، ریواس و کیوی به مشام می‌رسد و پس از مدتی به رایحه‌های دلنشین یاس، گل پنجه مریم و هندوانه تبدیل می‌شود.

در نهایت، رایحه‌ گرم و چوبی مشک، صندل سفید و درخت لیمو ترش، پایانی ماندگار و دلپذیر برای این عطر خلق می‌کند. این عطر همه کاره برای استفاده در تمامی فصول سال مناسب است.

پاکو رابان فیم (Paco Rabanne Fame)

وقتی صحبت از عطر با رایحه میوه می‌شود، نام پاکو رابان فیم (Paco Rabanne Fame) می‌درخشد. این عطر اسپانیایی با ترکیبی بی‌نظیر از انبه‌، وانیل، چوب صندل سفید، یاس و صمغ کندر، رایحه‌ای منحصر به فرد و فراموش‌نشدنی خلق کرده است.

این عطر با تعادلی بی‌نظیر از شیرینی، گرمی و تلخی ملایم، هر سلیقه‌ای را مجذوب خود می‌کند. اگر به دنبال عطری هستید که هم برای لحظات خاص و هم برای استفاده‌ روزمره مناسب باشد، پاکو رابان فیم انتخاب مناسبی است.

تیزیانا ترنزی کیرکه (Tiziana Terenzi Kirke)

به دنبال عطری با رایحه‌ دلنشین هلو هستید؟ تیزیانا ترنزی کیرکه را امتحان کنید! تیزیانا ترنزی کیرکه، عطری یونیسکس و لوکس از برند ایتالیایی تیزیانا ترنزی است که در سال ۲۰۱۵ وارد دنیای عطر شد.

ترکیب بی‌نظیر هلو، تمشک و گلابی در کنار نت‌های گلی، عطری میوه‌ای و دلنشین خلق کرده که هر آنچه از یک عطر لوکس انتظار دارید، در آن خواهید یافت. کیرکه با رایحه گرم و شیرین خود، انتخابی ایده‌آل برای فصول سرد سال است.

بیشتر بخوانید: ۶ عطر زنانه که دنیا را فتح کرده‌اند

ادکلن وان سامر کالوین کلین (CK One Summer)

ادکلن وان سامر کالوین کلین یکی دیگر از عطرهای میوه‌ای است که در میان علاقه‌مندان به عطر بسیار محبوب بوده و به‌صورت مشترک برای خانم‌ها و آقایان قابل استفاده است. این عطر با طبع ملایم و خنک، گزینه‌ای عالی برای کسانی است که از رایحه‌های شیرین دوری می‌کنند.

وان سامر با رایحه‌ کیوی و مرکبات شروع شده و به سرعت جای خود را به رایحه بی‌نظیر بلوبری، گل برف و کاکتوس می‌دهد. هر خانمی که به دنبال عطری با رایحه‌ منحصر به فرد و ماندگار است، باید این عطر را بخرد.

عطر تام فورد Bitter Peach

عطر تام فورد Bitter Peach، ترکیبی بی‌نظیر از رایحه‌های اغواگر و پر انرژی است. ترکیب رایحه پرتقال خونی و هلو در کنار رایحه هل و گل آفتاب‌پرست، رایحه‌ای منحصر به فرد خلق کرده که شما را مسحور خواهد کرد.

این عطر زنانه با رایحه‌ای فریبنده و آغازی پرشور برای روزهایی که به دنبال انرژی و شادابی هستید، گزینه‌ای ایده‌آل است. بوی Bitter Peach آنقدر جذاب است که هر کسی با استشمام آن، نام این عطر بی‌نظیر را از شما خواهد پرسید.

بیشتر بخوانید: عطرهای شیک و باکلاس با رایحه گل رز

عطر Lancome La Nuit Tresor

در پایان این فهرست جذاب از عطرهای میوه‌ای، به سراغ عطری اغواگر به نام لانکوم لانویت ترزور می‌رویم. نت‌های آغازین این عطر، ترکیبی دل‌نشین از گلابی، نارنگی و ترنج را در فضا پراکنده می‌کند. پس از مدتی، رایحه‌ توت‌فرنگی، ارکیده وانیلی، رز سیاه و میوه‌ گل‌ ساعتی به مشام می‌رسد.

در نهایت، رایحه‌ بادام سوخته به همراه کارامل، لیچی، وانیل، نعناع هندی، قهوه، شیرین‌بیان، کومارین و پاپیروس، لوکس بودن این عطر را به اوج می‌رساند. اگر به دنبال عطری هستید که همه را مجذوب شما کند، لانکوم لانویت ترزور انتخابی ایده‌آل خواهد بود.

در این بخش از مجله سبک زندگی اکالا، ۹ عطر با رایحه میوه مخصوص بانوان را معرفی کردیم. با انتخاب هر یک از این عطرها می‌توانید اطمینان داشته باشید که همیشه رایحه‌ای دلپذیر و فرح‌بخش را همراه خود خواهید داشت.

سحر هستم و عاشق نوشتن و تولید محتوا، چند سالی است که با شور و اشتیاق در این مسیر قدم برمی‌دارم و برای ارتقای مهارت‌های خودم تلاش می‌کنم.

  • برچسب ها:
  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید